Άσκηση βολών βασανιστήριο κύκλων | Αμυντικά και Στρατιωτικά Θέματα

0
45

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε μία άσκηση βολών που στόχο έχει να δημιουργήσει εμπειρία στις εύστοχες βολές υπό πίεση. Η άσκηση έχει σταδιακή εξέλιξη και είναι αρκετά δημοφιλής σε πολλά σχολεία ένοπλης μάχης των ΗΠΑ. Το όνομα της είναι «Dot Torture» (βασανιστήριο κύκλων) και βασίζεται στο στόχο της άσκησης που είναι μία σειρά από κύκλους.

Πηγή: Pistol-Training.com

Η άσκηση αυτή αναπτύχθηκε από την εταιρία εκπαίδευσης ένοπλης μάχης «Personal Defense Training» και πιο συγκεκριμένα από τον κύριο Ντέιβιντ Μπλάιντερ που εργάζεται ως εκπαιδευτής ένοπλης μάχης. Ο στόχος της άσκησης μπορεί να εκτυπωθεί σε ένα φύλλο χαρτί και αποτελείται από δέκα αριθμημένους κύκλους. Μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή PDF το στόχο ακολουθώντας αυτό το σύνδεσμο. Βλέπετε πως είναι εμφανισιακά αυτός ο στόχος στη συνέχεια. Ο κάθε κύκλος έχει διάμετρο 2″ (5 εκατοστά).

Πηγή: EagleGunRangeTX.com

Η άσκηση απαιτεί 50 φυσίγγια και ξεκινάει από απόσταση 3 μέτρων από το στόχο. Ξεκινώντας από το κύκλο με το νούμερο ένα και προχωρώντας έως το νούμερο δέκα εκτελούμε τα ακόλουθα βήματα ανά αριθμημένο στόχο.

  1. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 5 συνεχόμενες βολές, και τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του
  2. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε μία βολή, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 5 βολές
  3. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε μία βολή στο στόχο 3 και αμέσως μία βολή στο στόχο 4, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 8 βολές (4 βολές ανά στόχο)
  4. Δείτε το παραπάνω
  5. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 5 συνεχόμενες βολές με το βασικό μας χέρι, και τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του
  6. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 2 βολές στο στόχο 6 και αμέσως δύο βολές στο στόχο 7, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 16 βολές (8 βολές ανά στόχο)
  7. Δείτε το παραπάνω
  8. Από στάση ετοιμότητας με το όπλο τραβηγμένο, ρίχνουμε 5 βολές με το βοηθητικό μας χέρι
  9. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 1 βολή στο στόχο 9, κάνουμε αλλαγή γεμιστήρα, ρίχνουμε μία βολή στο στόχο 10, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 6 βολές (3 βολές ανά στόχο)
  10. Δείτε το παραπάνω

Πηγή: Officer.com

Ασφαλώς, ανάλογα με τη χωρητικότητα του όπλου σας ίσως να χρειαστεί να κάνετε και ενδιάμεσες αλλαγές γεμιστήρα. Αυτό εννοείται και δε περιλαμβάνεται στις οδηγίες καθώς διαφέρει από όπλο σε όπλο. Εάν έχετε κάποιο όπλο με εξωτερική αφοπλισμένη σφύρα τότε η άσκηση αλλάζει ελαφρώς καθώς η πρώτη σας βολή θα είναι με σκανδάλη διπλής ενέργειας ενώ όλες οι επόμενες με μονής ενέργειας, δηλαδή DA/SA σκανδάλη. Σε αυτή τη περίπτωση τα βήματα εκτέλεσης της άσκησης είναι τα ακόλουθα.

  1. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε δύο βολές (η πρώτη DA, η δεύτερη SA), τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 4 βολές
  2. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε μία βολή (DA) στο στόχο, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 4 βολές
  3. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε μία βολή (DA) στο στόχο 3 και μία βολή (SA) στο στόχο 4, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 8 βολές (4 βολές ανά στόχο)
  4. Δείτε το παραπάνω
  5. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 2 βολές (πρώτη DA, δεύτερη SA) στο στόχο με το βασικό μας χέρι, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 6 βολές (3 επαναλήψεις)
  6. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 2 βολές (πρώτη DA, δεύτερη SA) στο στόχο 6 και 2 στο στόχο 7 (και οι δύο SA), τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 16 βολές (3 επαναλήψεις)
  7. Δείτε το παραπάνω
  8. Από στάση ετοιμότητας με το όπλο τραβηγμένο, ρίχνουμε 2 βολές (πρώτη DA, δεύτερη SA) με το βοηθητικό μας χέρι, τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 6 βολές (3 επαναλήψεις)
  9. Τραβάμε το όπλο από τη θήκη του, ρίχνουμε 1 βολή (DA) στο στόχο 9 και 1 βολή στο στόχο 10 (SA), τοποθετούμε το όπλο πίσω στη θήκη του, και επαναλαμβάνουμε για συνολικά 6 βολές (3 επαναλήψεις)
  10. Δείτε το παραπάνω

Πηγή: ShootingIllustrated.com

Εάν υπάρχει οποιαδήποτε βολή εκτός των κύκλων τότε θεωρείται ότι η άσκηση απέτυχε. Σταδιακά όσο βελτιωνόμαστε σε αυτή την άσκηση μπορούμε να ανεβάσουμε το επίπεδο δυσκολίας με δύο τρόπους. Είτε αυξάνοντας την απόσταση (εάν θέλουμε να βελτιώσουμε την ευστοχία μας), είτε χρονομετρώντας και μειώνοντας το χρόνο μας (εάν θέλουμε να βελτιώσουμε τη ταχύτητα μας). Σε κάθε περίπτωση είναι μία κλασική και χρήσιμη άσκηση ένοπλης μάχης που προσφέρει πολλές γνώσεις και μπορεί να λειτουργήσει και ως ένα μέσο μέτρησης του επιπέδου μας καθώς εξελισσόμαστε.

Πηγή: WideOpenSpaces.com

Σας προτείνουμε να τη δοκιμάσετε και θα δείτε και μόνοι σας την αξία της. Τέλος, παραθέτουμε ένα βίντεο που δείχνει την εκτέλεση της άσκησης (στην αρχική της μορφή, όχι για όπλα DA/SA) ώστε να έχετε και μία καλύτερη εικόνα το πως είναι όταν εκτελείται σε ένα σκοπευτήριο.

Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here