Άσκηση σκοποβολής 1-2-R-3 | Αμυντικά και Στρατιωτικά Θέματα

0
83

Η άσκηση 1-2-R-3 είναι μία παλιά αλλά κλασική άσκηση σκοποβολής που αποσκοπεί στη βελτίωση των βασικών ικανοτήτων χειρισμού φορητών όπλων. Είναι μία άσκηση σχεδιασμένη για πιστόλια και περίστροφα, δηλαδή όπλα χειρός, αλλά μπορεί εύκολα να μετατραπεί και για χρήση με τυφέκια, υποπολυβόλα, και αραβίδες. Ας τη δούμε όμως.

Πηγή: Pinterest.com

Η άσκηση απαιτεί ένα στόχο που έχει ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και ένα κύκλο όπως ο στόχος που βλέπετε στη συνέχεια. Εάν θέλετε να εκτυπώσετε το δικό σας μπορείτε να κατεβάσετε απολύτως δωρεάν το στόχο που έχει κατασκευάσει για αυτή την άσκηση η εταιρία Pistol-Training από αυτό το σύνδεσμο σε μορφή PDF.

Πηγή: Προσωπικό αρχείο

Ο στόχος έχει διαστάσεις σελίδας Α4 και τοποθετείται σε απόσταση 5 μέτρων από το σκοπευτή. Εν συνεχεία, ο σκοπευτής τοποθετεί 6 φυσίγγια σε δύο γεμιστήρες, δηλαδή από 3 στο κάθε ένα, γεμίζει και οπλίζει το όπλο του και είναι έτοιμος. Όταν το χρονόμετρο τον ειδοποιήσει θα πρέπει να τραβήξει το όπλο του από τη θήκη, και να κάνει τα ακόλουθα.

  1. Μία βολή στο ορθογώνιο παραλληλόγραμμο
  2. Δύο βολές στο κύκλο
  3. Ανατροφοδότηση του όπλου με το νέο γεμιστήρα
  4. Τρεις βολές στο ορθογώνιο παραλληλόγραμμο


Όπως είναι κατανοητό, ο στόχος της άσκησης είναι η μετάβαση από ένα μεγάλο στόχο (ορθογώνιο παραλληλόγραμμο) σε ένα μικρότερο (κύκλος) διατηρώντας όλες τις βασικές αρχές σκόπευσης, και η εν συνεχεία αλλαγή γεμιστήρα συνοδευόμενη από μία ακόμα γρήγορη εφαρμογή των βασικών αρχών σκόπευσης. Σίγουρα τώρα το όνομα της άσκησης θα βγάζει και νόημα καθώς περιγράφει την άσκηση. 1-2-R-3 σημαίνει μία βολή, έπειτα δύο βολές, ανατροφοδότηση (reload), και 3 βολές.

Πηγή: USConcealedCarry.com

Παρότι αρκετά παλιά, αυτή η απλή άσκηση σκοποβολής είναι καλή καθώς έχει ένα εύκολο μέσο μέτρησης της εξέλιξης μας. Το χρόνο σε συνδυασμό με την ευστοχία μας. Εάν ο χρόνος σας μειώνεται ενώ η ευστοχία σας παραμένει καλή ή βελτιώνεται επίσης, τότε γνωρίζετε ότι έχετε γίνει καλύτεροι. Προσοχή όμως, μην εθιστείτε μονάχα σε μία άσκηση γιατί όπως σε όλα τα πράγματα εάν κάνετε μόνο αυτό σίγουρα θα γίνετε καλοί μόνο σε αυτό. Το 1-2-R-3 είναι ένα ακόμα εργαλείο βελτίωσης, όχι το μοναδικό όμως.

Source link